werkwijze
Helpdesk aan huis of vanuit eigen werkplaats
Wij werken op twee manieren; zo bestaat de mogelijkheid aan huis of kantoor te komen, dit is praktisch en eenvoudig. Geen gesleep en gedoe met kabels. Nadeel is de beperking van tijd en middelen.
Daarnaast is het mogelijk uw computer te brengen. Dit vergt misschien wat meer maar stelt ons in staat efficiƫnter en grondiger te werk te kunnen gaan. Vaak zijn probleem oplossende processen langzaam en tijdrovend.
Het voordeel van uw systeem brengen is dat de tijd die deze processen innemen niet in rekening hoeven worden gebracht.
No Cure No Pay
Over het algemeen kun je stellen dat eenvoudige problemen zich beter aan huis laten verhelpen en complexere problemen zich beter in eigen werkplaats laten oplossen. Na beoordeling en advies wordt een inschatting gemaakt van de tijd en kosten die reparatie in beslag zullen gaan nemen.
Ten slotte wordt er een "No Cure, No Pay" methode gehanteerd. Dit uiteraard binnen redelijke grenzen. Delen van reparaties die met succes zijn afgerond worden wel in rekening gebracht.
Helpdesk online met Teamviewer
Door middel van het programma Teamviewer is het mogelijk om problemen op afstand op te lossen, afstand is dan geen enkele belemmering, dit kan zelfs met een computer aan de andere kant van de wereld. Het behoeft geen ingewikkelde installatie, slechts het uitvoeren van een klein bestandje.
Link: Teamviewer QuickSupport voor Windows
Link: Teamviewer QuickSupport voor Mac